Tillbaka blick

2013 var ett år där det gick upp och ner för mig i allt men det var är bra år.
Så vad har jag gjort 2013 jo jag har åkt till USA i 3 och en halv vecka.
 
 
Jag har varit på ett sjuk kul ridläger på Grälsta med coolaste gänget. Mickis Hanna Cornelia Agnes Emlina Julia Frida Jenny Nora och Wlima
 
 
Sen när sommaren var slut så började jag 7 och "nu började allt på riktigt" sa alla lärare och att ni antagligen inte kommer ha samma betyg som förra. Så när jag får mina betyg är dom bättre än förra året HAHA LOL xD
(Har inge bilder på det hehe)
 
 
 Hösten gick sjukt snabbt sen var det Jul och Julen är så mysig att vara med släkten MEN att får julklappar är roligare :) Har inga bilder på det heller hehe 
Sen blev det nyår och alla kanske inte går ut och smäller smällare så alla billarm börjar låta MEN jag älskar det så jag gjorde allt som man inte ska göra med raketer så det smällde så alla husen skakade det är jag de.
 
                                                       Mission 2013 completed.
                                                       
                                                       Mission 2014 just started
 
___________________________________________________________________________________________
'                                                        NEW MISSION                                                                               '   
'                                                                                                                                                              '
'                                                 MISSION 2014 STARTS NOW                                                                 '    '                                     
'                                                                                                                                                              '
'                                                                                                                                                              '
'                                                          GOODLUCK   KLARA                                                                                    
'                                                                                                                                                              '
'                                                                                                                                                              '
'                                                                                                                                                              '
'                                                                                                                                                              '   '                                                                                                                                                              '
__________________________________________________________________________________________                    
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0