Jag har världens bästa pappa!

Hej!
Asså jag har seriöst världens bästa, snällaste, coolaste, roligaste PAPPA.
Idag skulle jag gå upp för att äta frukost och då när jag precis ska ta sista steget upp för trappan, så hör jag hur min mobil dunsar i trappan och faller 3 meter till nedrevåningen. Jag skriker "NEJ MIN MOBIL" springer ner och hämtar min mobil som bara hade sprukigt i högra hörnet, Och jag bara YES den funkar........ eller inte det var ränder över hela bilden och bilden hade fått negativit ljus :((
Sen åker pappa in till stan och köper en ny skärm och kommer hem och byter min skärm (jag betalade för skärmen) men jag aldrig skulle få en mobil igen NÅGONSIN EVER ALDRIG IGEN JAG KOMMER FÅR EN NOKIA KANPPMOBIL SOM MAN KAN ANDVÄNDA TILL SKYDDS VÄST. Men nej så blev det inte, jag blev helt överlycklig och jag kommer aldrig byta mobil någonsin för att verkligen visa för pappa att jag kan ta hand om en så värderfull sak som betyder allt för mig!
Jag behöver igentligen ingen ny mobil för min funkar perfect det är inge fel på den alls, det enda som kan bli tråkigt är att alla kommer gå omkring med nya mobiler helatiden. Men jag är glad i alla fall :)
 
Ta hand om era föräldrar för utan dom skulle ni inta ha någont. nu kanske dom är pest men i slutändan är dom det bästa ni någonsin kommer ha. Spelar ingen roll om man är ung, gammal, liten, stor, rik eller fattig ens föräldrar är allt id där för en! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0