Födelsedags tjejmiddag/fest

Hej!
Det var ett tag sen jag bloggade jag tror att det var om Obama eller iPhone 5 kommer inte riktigt ihåg men nu ska jag vara mer noga och komma igång igen!
Jag håller på med en ny haeder men det kan ta ett tag innan den kommer.

Men som det stod i rubriken så har jag haft födelsedags fest lite tidigare än vad jag fyller år för jag ville se på film i garaget som en biograf och de kan man inte göra på vintern för då fryser man häcken av sig hehe!
Jag hade super kul och hoppas att dom andra hade det med!
Filmerna vi såg är verkligen bra och roliga filmer som ni borde se, först såg vi 
Warm Bodies det handlar om att världen håller på att ta över av zombies och så är det en zombie som blir kär i en människa och rövar bort henne och sen får tjejen och zombie kille andra zombies att bli människor igen! Den är en super bra film!

Andra filmen vi såg var never say never det är justin bieber först film om hur han blev känd och hur han tog sig från en trappa till den stora senen men miljoner bilibers! Den filmen är jätte fin och rekomenderar den till alla som inte är bilibers!
 
Sista filmen vi såg heter 43 movies och handlar om en kille som har gjort massor av filmer som är super konstiga men jag han inte att se hela för jag somnade hahaha!

Sen när jag vaknade igen var klockan typ 1 och då var alla uppe fortfarande sen fick vi och la oss vi 2 halv 3 kanske 

Ni får se bilder på vad jag fick :)

Love klara 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0